Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  آموزش آنلاين كنكور درس رياضي و آمار 1 پايه دهم آموزش آنلاين كنكور درس رياضي و آمار 1 پايه دهم

آموزشگاه کنکور

آموزش آنلاين كنكور درس رياضي و آمار 1 پايه دهم | 02144026257

آموزشگاه كنكور،آموزش آنلاين كنكور درس رياضي و آمار 1 پايه دهم در آموزشگاه بارمان كنكور

منابع آموزشي جامع و به روز بارمان كنكور به طور خاص براي كنكور سراسري طراحي و تدوين شده اند!

 .

آزمون كنكور ( امتخان ورودي دانشگاه ) يكي از رقابتي ترين و چالش برانگيزترين آزمون هاي جهان است كه هزاران دانشجو براي كسب تعداد محدودي در دانشگاه هاي معتبر با هم رقابت مي كنند. اين آزمون شامل چهار درس اصلي رياضي، فيزيك، شيمي و زيست شناسي است. در بين اين دروس، رياضيات و آمار وزن قابل توجهي دارند و مي توانند نمره كلي دانش آموز را به شدت تحت تاثير قرار دهند.

 .

در آكادمي كنكور در بارمان، ما اهميت اين موضوعات و مشكلات دانش آموزان در تسلط بر آنها را درك مي كنيم. بنابراين، ما يك دوره آنلاين به طور خاص براي بخش رياضي و آمار آزمون كنكور براي دانش آموزان پايه دهم طراحي كرده ايم.

 .

دوره ما بر ايجاد يك پايه قوي در مفاهيم رياضيات و آمار و همچنين ارائه تمرين هاي گسترده و تكنيك هاي حل مسئله تمركز دارد. ما تيمي متشكل از مربيان با تجربه و آگاه داريم كه از روش هاي مختلف تدريس براي اطمينان از درك جامع دانش آموزان از مطالب استفاده مي كنند.

 .

يكي از مزاياي كليدي عضويت در آكادمي كنكور در بارمان، پلتفرم آنلاين ما است. با ظهور تكنولوژي، ما سازگار شده ايم تا دانش آموزان خود را با راحتي يادگيري از خانه خود راحت كنند. پلت فرم آنلاين ما كاربرپسند است و به دانش آموزان اجازه مي دهد در هر زمان به مواد درسي، سخنراني ها و تكاليف دسترسي داشته باشند. اين همچنين به اين معني است كه دانشجويان از سراسر ايران مي توانند از دوره ما بهره مند شوند، نه فقط كساني كه در نزديكي آكادمي فيزيكي ما هستند.

 آموزشگاه كنكور بارمان

علاوه بر اين، دوره ما به طور خاص براي آزمون كنكور طراحي شده است. ما تيمي از كارشناسان داريم كه از نزديك آخرين روندها و تغييرات در آزمون را زير نظر دارند و آنها را در برنامه درسي ما گنجانده اند. اين تضمين مي كند كه دانش آموزان ما به خوبي آماده شده اند و نسبت به ساير دانش آموزان برتري دارند.

 .

علاوه بر دوره آنلاين، ما همچنين مواد تكميلي مانند تست هاي تمريني و مقالات گذشته را براي افزايش آمادگي بيشتر در اختيار دانش آموزان قرار مي دهيم. اين مطالب به طور ويژه براي تقليد از سطح دشواري و فرمت امتحان واقعي كنكور تنظيم شده اند و به دانش آموزان تجربه اي واقع بينانه مي دهند.

 .

در آكادمي كنكور در بارمان، ما معتقديم كه هر دانش آموزي اين پتانسيل را دارد كه در تحصيلات خود برتر باشد. ما در تلاش هستيم تا يك محيط يادگيري مثبت و دلگرم كننده را پرورش دهيم، جايي كه دانش آموزان براي دستيابي به پتانسيل كامل خود انگيزه دارند. ما نه تنها بر تعالي تحصيلي بلكه بر رشد و توسعه شخصي نيز تمركز مي كنيم.

 آموزشگاه كنكور بارمان

در خاتمه، اگر دانش آموز پايه دهمي هستيد كه براي آزمون كنكور آماده مي شويد، آكادمي كنكور در بارمان محل مناسبي براي آموزش و آمادگي با كيفيت است. دوره آنلاين ما براي رياضيات و آمار براي كمك به شما براي رسيدن به روياي خود براي ورود به دانشگاه برتر طراحي شده است. ديگر منتظر نباشيد، در دوره ما ثبت نام كنيد و به ما كمك كنيد تا راه خود را به سوي موفقيت هموار كنيد.

اساتيد مجرب و برجسته ي بارمان كنكور، با اشتياق و تعهد به كار خود، دانش و تجارب خود را به شما منتقل مي كنند!

 .

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور(آموزش دروس كنكور):

  • آموزشگاه كنكور، تكنيك هاي حل سريع و تست زني اصولي در درس رياضي پايه دوازدهم كنكور
  • آموزشگاه كنكور،روش تست زني  درس زيست شناسي 3 پايه دوازدهم كنكور
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته شيمي محض
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته فوريت‌هاي پزشكي
  • آموزشگاه كنكور،آموزش آنلاين كنكور درس شيمي پايه يازدهم
  • آموزشگاه كنكور، آزمون هاي آزمايشي كنكور درس زيست شناسي 1 پايه دهم

و صدها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/4/23 ساعت: ۰۸ توسط:academy :